What's new?
Od 17.11 nie planuje notek! Bo to mi po prostu nie wychodzi.

Od 29.10.2014 zaczynam wykonywać wybrane zamówienia.

Szablon widnieje od 28.04.2016. Wykorzystane instrukcje zostały umieszczone w podstronie Credits.

Szablon powinien działać we wszystkich przeglądarkach (działa najlepiej w Google Chrome oraz Operze, z Mozillą Firefox i Safari będę niedługo walczyć) i w większości rozdzielczości (sprawdzałam to kilka razy).

Recomend
Brak znanych mi imprez. :(

002. I wanna sing, I wanna shout


Cześć kochani. Chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować za wszystkie komentarze pod ostatnią notką. To dla mnie na prawdę dużo znaczy, szczególnie, że w ogóle się tego nie spodziewałam. Jesteście niesamowici!
A teraz smutniejsza część tego postu (posta? kurde wciąż mam problem z odmianą tego...). Dzisiaj nie pojawi się żadna grafika, mimo, że mam troszkę rzeczy przygotowanych. Wszystko przez to, że jestem na małym wyjeździe, a na dodatek w domu miałam problem z netem wczoraj. A chciałam tak bardzo opublikować jutro dla Was notkę z nowymi dodatkami. Mogę Was jednak zapewnić, że będzie na pewno o jedną paczkę stocków więcej niż planowałam. I postaram się zrobić jeszcze kilka koloryzacji.
Także wyczekujcie notki na tygodniu. Postaram się ją dodać koło środy, o ile internet znowu mi nie zrobi psikusa.
A teraz powiedzcie mi jak pogoda u Was? Co porabiacie w te wakacyjne dni? Odpoczywacie? A może pracujecie? Albo tak jak ja, szukacie pracy?
Trzymacie się cieplutko. :) Niech pogoda Wam dopisuje.
Aaaaa... I zapomniałabym. Jeśli znacie jakieś fajne żywe utwory typu: tego, to proszę zostawcie mi linki w komentarzach, albo podeślijcie na mojego maila. Z góry bardzo dziękuję.
Jeszcze raz, trzymajcie się! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by kass.
With help: subtelpatterns, mruwisko, rinne-tworzy.